> Web dizajn, Redizajn sajtova, Web design, Website Market

Redizajn sajtova


Kada je vreme za redizajn sajta?

Redizajn služi određenoj svrsi. Imajte na umu da vaš trenutni dizajn već ima određenu funkciju koju možete izgubiti bespotrebnim redizajniranjem. Ali ipak, ako vaša web stranica ima isti dizajn zadnjih 3-5 godina možda je ipak krajnje vreme da napravite redizajn. Nemojte dozvoliti da vaš posetilac napusti vašu web stranicu ne pogledavši sadržaj samo zato što je vaš dizajn staromodan.
Pažljivo proučite sledeća pitanja:

- Da li su informacije na sajtu aktuelne?
- Da li se pojedine stranice učitavaju predugo?
- Da li su informacije lako dostupne i logično postavljene na sajtu?
- Da li je sajt uopšte rejtingovan u svojoj kategoriji a ako jeste da li ste zadovoljni njegovom pozicijom na rang listama?
- Da li se lako nalazi na pretraživačima (Google, Yahoo), odnosno, da li zadavanjem ključnih reči dolazite do vašeg sajta preko popularnih pretraživača?
- Da li ste zadovoljni njegovom estetikom (odnos boja, privlačan interfejs)?
- Da li ste zadovoljni grafičkim dizajnom odnosno, da li sajt prati vaš vizuelni identitet?
- Da li vaš sajt po formi i sadržini liči na najbolje sajtove iz vaše oblasti?
- Da li svi linkovi na stranicama ispravni?
- Da li vam sajt donosi profit ili gubitke, dovodi li vam ili odvodi potencijalne klijente?
- Da li posedujete mogućnost ažuriranja informacija bitnih za vaš sajt?
- Da li je vaš sajt povezan sa vašim socijalnim mrežama poput Facebook, Twitter, GooglePlus?
- Da li imate zadovoljavajuću interakciju sa posetiocima vašeg sajta?
- Da li znate kako vaši ciljni posetioci, klijenti, prijatelji i svi drugi doživljavaju vaš sajt?
- Da li je Vaš sajt optimizovan za mobilne uređaje?

Ukoliko je više od pola odgovora NE, vreme je za redizajn Vašeg sajta ili mozda i izradu sasvim novog.

  • Facebook
  • Instagram
  • Twiter
  • Google+
  • Mail