SEO OPTIMIZACIJA

Čuli ste za termin SEO Optimizacija, ali niste sigurni šta to znači?

SEO Optimizacija. Verovatno znate da je skraćenica za „optimizacija sajta za pretraživače“. Ali, da li znate stvarnu vrednost SEO-a u marketingu vašeg poslovanja?

Zamislite da vam treba nešto — proizvod ili usluga. Šta radite? Guglate, zar ne? Google prikaže stranicu rezultata pretrage u vezi sa onim što tražite kako biste mogli da izaberete i nastavite sa kupovinom.

SEO optimizacija je način na koji osiguravate da se vaša poslovna veb lokacija prikazuje na toj stranici rezultata pretrage. A apsolutno je ključno da budete sigurni da vas potencijalni kupci mogu pronaći.

Postoje  kompanije posvećene SEO-u a proces ponekad može biti komplikovan i skup, ali ne brinite!

Postoji nekoliko načina da vaša veb lokacija bude više rangirana u rezultatima pretrage.

Čitajte dalje da biste saznali pravo značenje SEO-a i kako ga koristiti u marketingu vašeg poslovanja.

Ukoliko vam je potrebna profesionalna SEO optimizacija sajta, pozovite nas na dole navedeni broj.

Pretraživači pomažu ljudima da pronađu ono što traže na mreži

Bilo da istražujete proizvod, tražite restoran ili rezervišete odmor, pretraživači su uobičajena polazna tačka kada su vam potrebne informacije.

Za vlasnike preduzeća, oni nude dragocenu priliku da usmere relevantan saobraćaj na vašu veb lokaciju.

Optimizacija za pretraživače (SEO). SEO je praksa orijentisanja veb stranice da se rangira više na stranici rezultata pretraživača (SERP) tako da dobijete više saobraćaja.

Cilj je obično rangiranje na prvoj stranici Google rezultata za termine za pretragu koji najviše znače vašoj ciljnoj publici.

Dakle, SEO se odnosi koliko na razumevanje želja i potreba vaše publike, toliko i na tehničku prirodu kako da konfigurišete svoju veb lokaciju.

Kako funkcionišu pretraživači?

Pretraživači pružaju rezultate za bilo koji upit za pretragu koji korisnik unese.

Da bi to uradili, oni istražuju i „razumeju“ ogromnu mrežu veb lokacija koje čine veb. Oni pokreću sofisticirani algoritam koji određuje koje rezultate treba prikazati za svaki upit za pretragu.

Zašto se SEO optimizacija fokusira na Google

Za mnoge ljude, termin „pretraživač“ je sinonim za Google, koji ima oko 92% globalnog tržišta pretraživača.

Pošto je Google dominantni pretraživač, SEO se obično vrti oko onoga što najbolje funkcioniše za Google.

Korisno je imati jasno razumevanje kako Google funkcioniše i zašto.

Google je dizajniran da svojim korisnicima ili onima koji pretražuju pruži najbolje iskustvo pretrage. To znači pružanje najrelevantnijih rezultata, što je brže moguće.

Dva osnovna elementa iskustva pretraživanja su termin za pretragu (korisnički unos) i rezultati pretrage (izlaz).

Recimo da pretražujete „Website Market“. Ovo je jasna, nedvosmislena pretraga.

Google razume šta tražite i isporučuje korisnu stranicu kao najbolji organski rezultat – Website Market-ovu sopstvenu stranicu sa tim naslovom.

Iz Google-ove perspektive, ovo je veoma dobar rezultat pretrage i pozitivno korisničko iskustvo, jer je verovatno da će korisnik kliknuti na gornji rezultat i biti zadovoljan rezultatom.

Seo optimizacija sajta

Kako Google zarađuje novac?

Google profitira od ljudi koji veruju i cene njegovu uslugu pretrage. To postiže isporukom korisnih rezultata pretrage. Google takođe pruža preduzećima mogućnost da plate za reklamno postavljanje na vrhu stranica sa rezultatima pretrage.

Reč „Google Oglas“ označava ove liste. Google zarađuje kada korisnici kliknu na ove oglase sa plaćanjem po kliku (PPC), koje kupujete preko Google Ads-a.

Videćete ove oglase posebno na opštijim upitima. Osim male oznake, ovi rezultati pretrage se gotovo ne razlikuju od drugih rezultata pretrage.

Naravno, ovo je namerno, jer mnogi korisnici kliknu na ove rezultate ne shvatajući da su to oglasi. To je ono na šta Google računa.

Prihodi od oglašavanja su činili više od 80% od 182,5 milijardi dolara koje je Google generisao 2021.

Dakle, iako funkcije pretrage ostaju njegov osnovni proizvod, one zavise od njegovog poslovanja oglašavanja.

Anatomija rezultata pretrage SERP-ovi se sastoje od plaćenih rezultata pretrage i „organskih“ rezultata pretrage. Organski rezultati ne doprinose Googleovom prihodu.

Umesto toga, Google isporučuje organske rezultate na osnovu svoje procene relevantnosti i kvaliteta sajta. U zavisnosti od tipa upita za pretragu, Google će takođe uključiti različite elemente u SERP. Kao što su, na primer mape, slike ili video snimci.

Uloga SEO-a (SEO Optimizacija)

Cilj SEO optimizacije je da podigne vaš rang u organskim rezultatima pretrage. Postoje različite prakse za optimizaciju Google Ads-a, kupovine i lokalnih rezultata.

Iako se može činiti da toliko konkurentnih elemenata koji zauzimaju nekretnine na SERP-ovima potiskuju organske liste nadole, SEO i dalje može biti veoma moćan, unosan napor.

Uzimajući u obzir da Gugl dnevno obrađuje milijarde upita za pretragu, rezultati organske pretrage su veoma veliki komad veoma velikog kolača.

 I dok su potrebna neka početna i stalna ulaganja da bi se obezbedilo i održavalo organsko rangiranje, svaki klik koji šalje saobraćaj na vašu veb lokaciju je potpuno besplatan.

Za šta SEO Optimizacija sajta konkretno treba?

SEO označava "optimizacija sajta za pretraživače". Da u potpunosti odgovorimo na vaše pitanje:

Jednostavno značenje SEO-a u marketingu vašeg poslovanja je proces poboljšanja vaše veb stranice. Tako bi pretraživači poput Google-a verovatnije pokazali vaše poslovanje u rezultatima pretrage korisnika.

Veb stranica SEO Optimizacija sajta uključuje:

Tehničku optimizaciju, kao i istraživanje ključnih reči. Sprovodeći te ključne reči na veb lokaciju i kontinuirano poboljšavajući sadržaj, kako bi se olakšao ljudima da vas lakše pronađu.

Ako to i dalje zvuči komplikovano, to je u redu.

Postoji lakši način za upravljanje sopstvenim poslovnim SEO naporima. Predstavljamo naš SEO alat za mala preduzeća Mislimo da bi SEO trebalo da bude prioritet za vaše poslovanje i želimo da pomognemo.

Zato proširujemo našu mrežnu marketinšku platformu da bismo uključili SEO alate koji pružaju personalizovane preporuke kako bi vam pomogli da se rangirate u rezultatima pretrage i generišu više saobraćaja na vašu veb stranicu.

U samo nekoliko koraka skenirat ćemo i analizirati vašu veb stranicu i pružiti jasan, korak po korak uputstva koja možete da sledite kako biste bili sigurni da će vas više kupaca pronaći na mreži.

Hajde da pogledamo nekoliko koraka koje možete preduzeti da drastično poboljšate SEO vaše veb stranice.

– Revizija vaše veb stranice

Od suštinskog je značaja da znate kako vaša veb lokacija radi u smislu SEO pre nego što shvatite kako da je poboljšate.

Trebalo bi da povremeno skenirate svoju veb lokaciju pomoću SEO alata. Tako biste pratili napredak tokom vremena i zadržali visoko rangiranje vaše veb stranice u rezultatima pretrage.

Neke od najvažnijih stvari koje želite da pogledate su: Brzina. Da li se vaš sajt brzo učitava ili posetioci moraju da čekaju dok se sadržaj polako spušta niz ekran?

Pogodnost za mobilne uređaje. Da li vaša veb lokacija izgleda i dobro funkcioniše na mobilnim uređajima? Većina ljudi koristi mobilne uređaje za pretraživanje interneta.

Stranice sa greškama i neispravne veze. Zar ne smatrate da je frustrirajuće kada kliknete na vezu i kliknete na onu zloglasnu stranicu „404 greška“?

Bezbednost. Da li je vaš sajt bezbedan? Da li imate važeći SSL sertifikat od svog provajdera domena?

Naslovi stranica. Da li svaka veb stranica ima jasan i koncizan naslov? Da li postoje dupli naslovi koji bi mogli da se „takmiče“ jedni sa drugima u rezultatima pretrage?

Optimizacija ključnih reči. Ključne reči su reči koje želite da rangirate kada ih neko unese u pretraživač. Ključno je da izgradite svoj sadržaj oko ovih reči. Trebalo bi da budu prisutni na celoj veb lokaciji. Najvažnije je istaknuti u: Naslovi stranica, Meta opisi i alt oznake (opisi slika).

Naslovi. Ova lista ni u kom slučaju nije iscrpna. Ona uključuje neke od najkritičnijih faktora koje ćete želeti da uzmete u obzir prilikom revizije SEO-a vaše veb lokacije.

Sada kada znate kako funkcioniše vaša veb lokacija, hajde da pogledamo kako da poboljšate svoj SEO i da se bolje rangirate u rezultatima pretrage!

– Optimizujte svoje veb stranice

Kada završite reviziju, vreme je da počnete da radite na poboljšanju rangiranja u pretrazi na vašim najvažnijim veb stranicama.

Ovo je deo SEO-a gde te ključne reči dolaze u igru. Želećete da se uverite da su uključeni u nekoliko važnih oblasti vaše veb lokacije, kao što je gore pomenuto.

Ako koristite naš SEO alat, mi ćemo automatski predložiti neke radnje koje možete preduzeti da biste optimizovali svoju veb lokaciju.

Optimizacija nije samo označavanje, čišćenje i organizovanje sadržaja vaše veb stranice.

Veliki deo vaše SEO strategije treba da bude kreiranje sadržaja. Kada redovno ažurirate svoju veb lokaciju svežim, kvalitetnim sadržajem —novi sadržaj, video snimci, izjave klijenata itd. — veća je verovatnoća da ćete se dobro rangirati u rezultatima pretrage.

– Povećajte svoju popularnost sa povratnim vezama

Šta su povratne veze i zašto su bitne?

Jednostavno rečeno, povratni prikaz je veza na drugoj veb stranici koja se vraća na vašu stranicu.

Google i drugi pretraživači vole da vide puno povratnih veza na vašu veb stranicu. To je jedan od načina da vide da je vaš sadržaj vredan i ugledan.

Kako da dobijem više povratnih veza? Najbolji način da se stvori veliki broj povratnih veza je da kreirate kvalitetan sadržaj.Sadržaj koji ljudi žele da dele ili se pozivaju na vaše veb stranice.

Pobrinite se da delite svoju veb stranicu i sadržaj na društvenim medijima i podstičete druge da to urade

Ostati na vrhu SEO-a Optimizacija sajta za pretraživače nije zadatak „jedan i gotov“. To je nešto što želite da pratite i neprekidno se poboljšavate tokom vremena.